Ogłoszenie

Proszê o nie rejestrowanie siê, gdy¿ forum jest nadal w budowie.

#1 2008-12-07 07:52:51

Uchiha Sasuke

Administrator

9469157
Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 26
Punktów :   

Ninjutsu

A

Nazwa: Amagumo
Opis: Aby wykonac technikê trzeba wcze¶niej zrobiæ pajêczynê lub co¶ przypominaj±cego j± (nawe z chakry czy zwyk³ego sznurka), nastepnie technika przyzwania przyzwaæ wielkiego paj±ka, a na koniec rozci±c jego brzuch. Wtedy z jego odw³oku wypada tysi±ce ma³ych pajaczków które moga zatrzymaæ ka¿dego wroga albo s³u¿yæ za ¿yw± tarczê.
Koszt: 500

B

Nazwa: Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej w³a¶ciciel mo¿e spowodowaæ, ¿e w bardzo szybkim tempie replikacja mo¿e eksplodowaæ. Rany zadane przez ten wybuch s± naprawdê wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika mo¿e siê okazaæ bardzo niebezpieczna.
koszt czakry: 100


C

Nazwa: Chakra Kyuuin Jutsu
Opis: Jutsu stosowane jedynie przez jouninów, czasem chuuninów. Polega to na tym, ¿e postaæ przyk³ada rekê do np. g³owy przeciwnika i w ten sposób odbiera mu chakrê. Niestety odebrana chakra po prostu siê ulatnia.
Koszt: 200

Chakra no Tate
Opis: Shinobi uwalnia z d³oni lub innej czê¶ci cia³a chakrê, która robi za os³onê przed atakami. Ka¿dy 1 punkt w owej os³onie odpowiada jednemu punktowi obra¿eñ zadanemu przez atak przeciwnika.
Koszt: 350

D

Nazwa: Dappi no Hada
Opis: Technika swoim dzia³aniem przypomina bardzo podstawow± technikê Kawarimi no jutsu. W±¿ przed samym atakiem zrzuca swoj± skórê wygl±daj±c± tak samo jak on, za¶ sam siê ukrywa. Wszystko to dzieje siê do¶æ szybko oraz bez wiedzy atakuj±cego, co daje wê¿owi ma³y element zaskoczenia.
Koszt: 600

F

Nazwa: Fukumi Hari
Opis: Jutsu polega te na tym, ¿e w ustach tworzymy ig³y z chakry, którymi mo¿emy atakowaæ przeciwnków. Maj± dzia³anie jak senbon tylko obrazenia nie s± liczone z si³y a z chakry.
Koszt: 200 za ig³ê

Nazwa: Fuuinka Koui
Opis: Technika pieczêtuj±ca pozwalaj±ca wykonawcy zapieczêtowaæ pozosta³o¶æ po jakim¶ bardzo mocnym jutsu. Po zapieczêtowaniu ninja zwija zwój, który pó¼niej mo¿e u¿yæ w walce. Zapieczêtowane Jutsu po jednym u¿yciu-ulatnia siê, a zwój pozostaje bez u¿yeczny.
Koszt: 100 + technika pieczêtowana



Nazwa: Fuukoku Houin
Opis: Pierwszym etapem tej techniki jest wypisanie na piêciu kartkach tre¶ci pieczêci. Nastêpnie, za pomoc± pieczêci rêcznych u¿ywaj±cy niejako plombuje boczu³kê w³a¶nie dziêki tym karteczkom. Przeznaczenie tej techniki wydaje siê byæ tylko jedno - uniemo¿liwienie otworzenia beczki z zewn±trz. Dziêki takiemu zgraniu, raczej nikt nie dowie siê co jest w ¶rodku .
Koszt: 450

G

Nazwa: Gamaguchi Shibari
Opis: Bardzo interesuj±ca technika, za pomoc± której u¿ywaj±cy mo¿e zamieniæ wnêtrze jakiego¶ budynku we wnêtrzno¶ci olbrzymiej ¿aby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o ¿o³±dek). Tworzy to co¶ na kszta³t ¿ywej klatki, z której ofiary praktycznie nie mo¿e siê wydostaæ (po uszkodzeniu ¶ciany mog± siê samoczynnie odnawiaæ, oczywi¶cie w okre¶lonym zakresie). Shinobi mo¿e dodatkowo za pomoc± swojej chakry kontrolowaæ to biologiczne pomieszczenie - na jego komendê ¶ciany mog± np. wci±gn±æ i udusiæ (lub ochroniæ przed wra¿ymi ciosami) przeciwnika lub te¿ go unieruchomiæ.
Koszt: 300 za turê

Nazwa: Gogyou Fuuin
Opis: Jest to jutsu zaliczaj±ce siê do pieczetowania. Na placach tworzymy pieæ p³omyków które zmieniaj± siê w kulê, a nastepnie uderzamy kul± w brzuch przeciwnika. Jutsu ma za zadanie zaprzestania siê mieszania chakry (np. Gdyby kto¶ mia³ demona albo klan Hatake, je¶li który¶ cz³onek dostanie tym jutsu, bia³a chakra jest zablokowna). Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin s± znaki dooko³a pieczêci, na której zosta³o jutsu zastosowane.
koszt: 500

Nazwa: Gogyou Kaiin
Opis: Pieczêtuj±ca technika s³u¿±ca do odpieczêtowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przep³ywu chakry miêdzy zapieczetowan± chakr± a zwyk³±. Wokó³ starej pieczêci po raz kolejny pojawiaj± siê "znaczki".
Koszt: 600

H

Nazwa: Harem no Jutsu
Opis: Jest to po³±czenie dwóch jutsu : Kage Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywaæ. Poprzez t± technikê tworzy siê wiele klonów piêknych, nagich pañ. Wierzê, ¿e nie jeden przeciwnik tej techniki bêdzie mia³ krwotok z nosa .
Koszt: To co za Kage Bunshin i za Sexy no Jutsu

Nazwa: Hari Jizou, Ninpou
Opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich w³osów za pomoc± chakry tak, by zamieni³y siê w tysi±ce ostrych jak brzytwach igie³, którymi mo¿na zas³oniæ siê przed wra¿liwym atakiem. Warto dodaæ, ¿e przy okazji w³osy znacznie siê wyd³u¿aj± i zaczynaj± siêgaæ ziemi.
Koszt: 300

Nazwa: Harizusu
Opis: Za pomoc± umieszczonych przy ig³ach dzwoneczkach ninja Wioski D¼wiêku potrafi zmyliæ przeciwnika. Wpierw wyrzucane s± dwie ig³y z dzwoneczkami, dziêki czemu przyzwyczaja siê przeciwnika do d¼wiêku. Nastêpnie shinobi rzuca jedn± ig³ê z dzwonkiem i jedn± bez. Mniej do¶wiadczeni ninja uskocz± tylko przed ig³± z dzwoneczkiem, gdy¿ polegaj±c tylko na d¼wiêku nie us³ysz± ig³y bez dzwonka. Jest tak¿e drugie zastosowanie tej¿e techniki - hipnoza.
Koszt czakry: 100

Nazwa: Henge no Jutsu
Opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy siê ju¿ dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu cia³a w dowolny przedmiot b±d¼ osobê. Zastosowañ jest parê, np. do zadañ dywersyjnych by zmyliæ wroga. Aby transformacja siê uda³a, wymagana jest przynajmniej przeciêtna umiejêtno¶æ kontroli chakry.
koszt: 100

J

Nazwa: Jouro Senbon
Opis: Osoba wyrzuca dowoln± ilo¶æ parasoli w powietrze. W powietrzu potrafi± utrzymywaæ siê do¶æ d³ugo. Z ich wnêtrza wylatuje ogromna ilo¶æ senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronê przeciwnika.
Koszt: 300

Nazwa: Juin Jutsu
Opis: Jest to technika, polegaj±ca na zostawianiu pieczêci, która dajê wielk± moc. Orochimaru wgryza siê w swoj± ofiarê i tu¿ przy ¶ladzie ugryzienia pojawiaj± siê trzy ³ezki. Szansa na prze¿ycie wynosi 1/10. Tylko niektórym uda³o siê przed ni± obroniæ. Tych, którzy ulegli pieczêci mo¿na nazywaæ niewolnikami Orochimaru. Ów pieczêæ posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiaj± siê dziwne znaki. Druga doprowadza osobê do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z któr± siê walczy³o jeszcze kilka minut temu.
Koszt: 600 (tylko dla Orochimaru)

Nazwa: Jukai Koutan
Opis: Jukai Koutan to spania³a technika, w której ninja przemienia swoj± chakrê w energi± ¿yciow±, dziêki czemu mo¿e wytwarzaæ wszelak± ro¶linno¶æ i j± potem kontrolowaæ. M. in. w³a¶nie dziêki tej technice powsta³ las wokó³ wioski Konoha.
Koszt: 1000

K

Nazwa: Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Technika, znajduj±ca siê w Zakazanym Zwoju. Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieñstwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie s± kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatn± technik±. Technika ta jest dobrze znana bardziej do¶wiadczonym ninja.
Koszt czakry: 100 dla jednego klona

Nazwa: Kage shuriken no jutsu
Opis: Technika podobna do Kage bunshin shuriken no jutsu, tylko ¿e drugi, cienisty shuriken ukrywa siê w cieniu prawdziwego
Koszt: 350

Nazwa: Kai
Opis: Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obroniæ u¿ytkownika przed dzia³aniem wielu s³abszych Genjutsu (za¶ wobec technik najwy¿szego poziomu b±d¼ bazuj±cych na zaawansowanym limicie krwi jest bezu¿yteczna).
Koszt: 100

Nazwa: Kanashibari no Jutsu
Opis: Bardzo przydatna technika je¶li chodzi o du¿± liczbê przeciwników. Dziêki niej mo¿na sparali¿owaæ swojego wroga. Zdarza siê i tak, ¿e takie unieruchomienie mo¿e trwaæ do¶æ d³ugo. Do¶wiadczeni shinobi, na których zastosuje siê t± technikê, tak ³atwo nie dadz± siê na t± technikê.
Typ: NinJutsu
Koszt: 400 na jedn± osobê

Nazwa: Karuto no Tayori
Opis: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentruj±c niewielk± ilo¶æ chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskaæ wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotycz± najczê¶ciej wieku, rangi oraz s³abych punktów wroga.
Koszt: 500

Nazwa: Katsuyu Bunshin
Opis: Technika replikacji stosowana przez ¶limaki. Kiedy s± atakowane, potrafi± one zamieniæ siê w bardzo wiele mniejszych wersji, dziêki czemu mog± skutecznie unikn±æ ataku wroga. Nastêpnie ¶limak mo¿e pozbieraæ wszystkie klony w ca³o¶æ i wróciæ do swojej normalnej formy..
Koszt czakry: nie wa¿ne, tylko dla ¶limaków

Nazwa: Kawara Shuriken
Opis: Do¶æ dziwna technika, która wykorzystuje dachówki/kafelki znajduj±ce siê pod ninja do ataku. Do¶æ ciekawa metoda na zaoszczêdzenie w/w gwiazdek.
Typ: NinJutsu
Koszt: 50 za jedn± dachówkê/kafelkê

Nazwa: Kawarimi no Jutsu
Opis: Techinka stosowana przez wiêkszo¶ ninja. Jutsu te pozwala na szybk± zamianê swojego cia³a z dowolnym przedmiotem, ro¶lin±, a nawet zwierzêciem. Dziêki temu mo¿na zmyliæ wielu przeciwników. Ka¿dy kto da siê na to nabraæ przez pewien czas czuje siê zdezorientowany, przy czym atakuj±cy mo¿e spokojnie zaatakowaæ z innego miejsca.
Koszt: 100

Nazwa: Ketsukai Houjin
Opis: Jutsu polega na rozmieszczeniu czterech wybuchaj±cych notek w taki sposób, aby tworzy³y czworok±t. Gdy przeciwnik znajdzie siê w polu tej figury notki wybuchaj±.
Koszt: 400

Nazwa: Konbi Henge no Jutsu
Opis: Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwyk³a zamiana, tyle, ¿e z udzia³em dwóch osób. Ka¿dy z "fuzjantów" mo¿e w dowolnej chwili wróciæ do pierwotnego stanu. Oczywi¶cie dziêki temu rodzajowi przemiany wytworzona postaæ/stwór ma si³ê równ± sumie si³ dwóch osób, które wykonywa³y te jutsu.
Koszt: 200

Nazwa: Kongou Nyoi
Opis:Jest to jeden z rodzaju "Henge no Jutsu". Polega na zamienieniu cia³a w niezniszczalny kij, którym mo¿na bardzo ³atwo zraniæ przeciwnik. Zazwyczaj osoba przemieniona staje siê narzêdziem dla swojego kompana.
Koszt: 200

Nazwa: Kuchiyose no Jutsu
Opis: Jest to technika, pozwalaj±ca przywo³aæ jakie¶ zwierze, b±d¼ demona z innego ¶wiata. Jednak, ¿eby móc w pe³ni korzystaæ w tego jutsu, trzeba podpisaæ specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarowaæ swoj± krew, jako co¶ w rodzaju zap³aty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dziêki swojej Chakrze, przywo³uje zwierze/zwierzêta do swojego ¶wiata. Prawdê powiedziawszy tych istot nie mo¿na w pe³ni nazwaæ zwierzêtami. Wkoñcu s± inteligentne, a na dodatek potrafi± mówiæ (przynajmniej czê¶æ). Aby ca³y proces przywo³ywania dobieg³ do koñca, ninja musi jeszcze wykonaæ pieczêcie. Oprócz tego nale¿y jeszcze wybraæ punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma siê pojawiæ. Dla ka¿dego zwierzaka jest oddzielny zwój Przyzwania, dlatego musimy siê wiele natrudziæ aby taki znale¶c .
Koszt: 500

Nazwa: Tak zwana "z³ota zbroja".
Opis: Technika, która jest do¶æ podobna do jutsu Gaary - "Suna no Yoroi", z tym ¿e Kumoyoroikin nie wykonana jest z piasku, lecz dziwnej, z³otej substancji, która jest nies³ychanie wytrzyma³a i twarda. U¿ytkownik mo¿e kontrolowaæ wytwarzanie zbroi, u¿ywa do tego chakry. Oczywi¶cie owa zbroja s³u¿y do obrony.
Koszt: 400 za turê

Nazwa: Kumokakuhan
Opis: Shinobi wysy³a seriê mniejszych pajêczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezw³adniaj± go. Ilo¶æ paj±czyn i czêstotliwo¶æ, w jakiej s± wypuszczane zale¿± od upodobañ u¿ytkownika.
Koszt: 400

Nazwa: Kumonenkin
Opis: Do¶æ przydatna technika polegaj±ca na wytworzeniu broni wykonanej ze z³otej i bardzo wytrzyma³ej substancji. U¿ytkownik mo¿e wytwarzaæ broñ do woli, jedynym limitem jest jego chakra.
Koszt: 50 za turê

Nazwa: Kumosenkyuu • Suzaku
Opis: Wpierw wytwarza on ³uk oraz z³ot± strza³ê z tajemniczej z³otej substancji, która jest nies³ychanie wytrzyma³a. Nastêpnie wystrzeliwuje strza³ê z niesamowit± szybko¶ci± i si³±, która przebija siê przez wszystko, co napotka na swojej drodze. Kierunek lotu strza³y ninja mo¿e korygowaæ za pomoc± nici, która przyczepiona jest do strza³y.
Koszt: 300

Nazwa: Kumoshibari
Opis: Pajêcza technika polegaj±ca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocn± sieci±, która potem zwija siê z zamienia w kokon.
Koszt: 300

Nazwa: Kumosoukai
Opis: Za pomoc± pajêczej sieci ninja obezw³adnia przeciwnika, unieruchomiaj±c go niczym paj±k swoj± ofiarê. Teraz wystarczy ju¿ tylko wykoñczyæ wroga. Niæ wykonana jest z chakry, tak, aby nic nie mog³o jej przeci±æ.
Koszt: 200 za turê

Nazwa: Kumosu Roken No Kansei
Opis: Technika zwi±zana z pajêcz± sieci±, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru wytwarza bardzo cieniutkie nici, które s± praktycznie niezauwa¿alne. Przeznaczone s± najczê¶ciej do zastawiania pu³apek na przeciwnika jak i jego uruchomieniu.
Typ: NinJutsu
Koszt: 100

Nazwa: Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi
Opis: Jutsu jest kombinacj± techniki przywo³ania oraz TaiJutsu. Wa¿, który wychodzi z gard³a ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest nies³ychanie mocny, mo¿liwe tak¿e, ¿e niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem mo¿na poruszaæ za pomoc± chakry.
Koszt: 2000
Koszt dla Orochimaru i jego uczniów: 100

N

Nazwa: Ningyoushibai no Koutetsu
Opis: Technika wymagaj±ca wcze¶niejszego u¿ycia "Soushouryu". Dziêki strumieniom chakry u¿ytkownik mo¿e z powrotem pozbieraæ zu¿yte bronie z pod³ogi i przygotowaæ siê na kolejny atak.
Koszt: 150

Nazwa: Nan Kaizou
Opis: Najczê¶ciej stosowana przy szpiegowaniu. Dziêki tej technice cia³o staje siê na tyle elastyczne, ¿e robi wra¿enie jakby osoba nie posiada³a ¿adnych ko¶ci. Mo¿e wykonywaæ ruchy niczym w±¿. Osoba stosuj±ca t± technike mo¿e z ³atwo¶ci± owin±æ siê wokó³ swojego przeciwnika (lepszy efekt osi±ga siê z zaskoczenia) i go udusiæ.
Koszt: 300

O

Nazwa: Oiroke no Jutsu
Opis: Rozwiniêcie Henge no jutsu, Naruto nie tylko potrafi zmieniæ swoj± postaæ ale równie¿ zachowanie. Technika równie¿ zwana "Sexy no Jutsu". Zamieniamy siê w nag± pani± przez co mo¿emy nie¼le namieszaæ .
Koszt: 100

P

Nazwa: Pantsu-no Jutsu
Opis: Technika ta opiera siê na Sztuce Przywo³ania. Potrafimy za jej pomoc± przywo³aæ bieliznê wybranej osoby, jako znacznika u¿ywaj±c metki. Technika ta wymaga du¿ych umiejêtno¶ci w zakresie szeroko pojêtego Ninjutsu, a tak¿e nieprzeciêtnej kontroli chakry. Jako pierwszy u¿y³ tej techniki sam McDuff, vice-naczelny portalu senpuu.net.
Koszt: 900

R

Nazwa: Rasengan
Opis: Zaawansowane jutsu wymagaj±ce od u¿ytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki sk³ada siê z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego dzia³ania nie wymaga ¿adnych specjalnych pieczêci. Mówi±c krótko - u¿ytkownik wytwarza wir chakry w jednej z r±k, który jest utrzymany w formie ma³ej kuli. Po zetkniêciu z jaka¶ przeszkod± rozrywa j± na strzêpy. Zdecydowanie atak ten przewy¿sza Chidori.
Koszt: 600

Nazwa: Rashoumon
Opis: Technika przywo³ywania stosowana przez Orochimaru i jego podw³adnych. Kiedy zanosi siê na jaki¶ potê¿ny atak przeciwnika, u¿ytkownik szybko przywo³ujê tê bramê, i chowa siê za ni±.
Koszt: 1500

S

Nazwa: Senei Jyashuu
Opis: Jutsu, dziêki któremu z rêki wy³aniaj± siê wê¿e. Mog± byæ przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilo¶æ wê¿y zale¿y od poziomu zaawansowania ka¿dego shinobi. Wê¿a przydaj± siê do obwi±zania wroga lub, tak¿e, przerzucaniem go. Techniki tej jednak mo¿na nauczyæ siê tylko od Orochimaru, ponadto trzeba zawrzeæ pakt z wê¿ami - same jutsu jest pewnego rodzaju przywo³aniem ich.
200 za wê¿a

Nazwa: Shikoku Mujin
Opis: Technika, któr± wytwarza 'klapê' do otwartej beczu³ki. Jutsu jest niezbêdne do poprawnego przej¶cia ninja do stanu cursed seal 2. Bez niej by³oby to niemo¿liwe, a ninja po za¿yciu tajemniczej czarnej pigu³ki (Seishingan) pewnie by nie prze¿y³. Do wykonania tej techniki potrzebna jest czwórka shinobi.
Koszt: 400 od ka¿dego

Nazwa: Shinranshin no Jutsu
Opis: Polega ona na "przejêciu" w³adzy nad cia³em wroga. W tym przypadku osoba wykonuj±ca t± technikê nie "przerzuca" swojemu umys³u do oponenta. Jest w pe³ni ¶wiadoma, a ofiara jest kontrolowana przy pomocy odpowiedniej pieczêci. Taka osoba jest ¶wiadoma, ale nie kontroluje swoich ruchów. Jest zdana na wole wykonuj±cego technikê.
Koszt: 500 na turê

Nazwa: Shintenshin no Jutsu
Opis: Jutsu zwane tak¿e "Mind transfer". Technika ta polega na wej¶ciu w cia³o przeciwnika i zaw³adniêcie nim. Technika ma sporo wad. Jedn± z nich jest to, ¿e je¶li u¿ytkownik nie trafi w cia³o innego, jego umys³ opu¶ci jego cia³o i przez parê minut nie bêdzie siê rusza³. Dodatkowo trafienie w poruszaj±cy siê cel jest praktycznie nie mo¿liwe, dlatego te¿ technika zazwyczaj jest stosowana po wcze¶niejszym zatrzymaniu wroga, np. technik± KageMane no Jutsu.
Koszt: 400

Nazwa: Shishi Enjin
Opis: Technika, w której bierze udzia³ parê ninja, a dok³adniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie mo¿e dostaæ siê kto¶ z zewn±trz, a osoby znajduj±ce siê wewn±trz nie mog± z niej wyj¶æ. Skuteczna technika aby unieszkodliwiæ jaki¶ wa¿nych i silnych shinobich.
Koszt: 1000

Nazwa: Shoushagan no Jutsu
Opis: Technika maj±ca zastosowanie w¶ród szpiegostwa. Lecz w rêkach z³ych ludzi mo¿e mieæ ca³kiem inne zastosowanie. Te jutsu pozwala na ca³kowit± zmianê wygl±du. Przy dodatkowym ubiorze nie ³atwo jest rozpoznaæ, czy ta w³a¶nie osoba u¿ywa tej techniki.
Koszt: 50

Nazwa: Shunshin no Jutsu
Opis: Podstawowa technika ka¿dego Shinobi. Dziêki niej z ³atwo¶ci± mo¿na unikaæ wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiaæ siê i znikaæ, a potem szybko przyst±piæ do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mg³a, piasek albo inne elementy przyrody, które mog± zapewniæ pewien kamufla¿.
Koszt: 200

Nazwa: Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu nale¿±ce bardziej do tych prostych. Poleha na tym, ¿e osoba rzuca na przeciwnika shuriken, kunai czy senbon, nastêpnie sk³ada pieczêc a broñ zostaje sklonowana, ³atwo j± zniszczyæ wystarczy "odbiæ" j± aby broñ zamieni³a siê w dymek jednak jesli trafi taka replikacja równie¿ zadaje ból...
Koszt: 400

Nazwa: Soushouryu
Opis: Technika wymagaj±ca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczêci rêczne i przywo³uje dwa smoki ze zwojów. Nastêpnie smoki ponownie przyjmuj± postaæ scroll'i, tyle, ¿e ju¿ rozwiniêtych. Teraz u¿ytkownik mo¿e korzystaæ z ca³ego arsena³u broni, które kryj± w sobie zwoje.
Koszt: 300

T

Nazwa: Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy u¿yciu olbrzymich pok³adów chakry ninja jest w stanie stworzyæ istn± armiê swoich klonów, których liczbê mierzy siê w dziesi±tkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle koñczy siê pe³nym sukcesem, ale nale¿y ja wykonywaæ z maksymaln± ostro¿no¶ci±, gdy¿ doprowadza u¿ywaj±cego do stanu skrajnego wykoñczenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
Koszt: 500 za 50 klonów, 100 czakry - 100 klonów, a 1500 czakry - 200 klonów

Nazwa: Tanukineiri no Jutsu
Opis: Dziwna technika i ju¿ raczej nie praktykowana. Dziêki niej potrafimy zasn±c w ka¿dej sytuacji...
Koszt czakry: 50

Z

Nazwa: Zeshi Nensan
Opis: ¦limaczy boss wypluwa kwas z ust, który ztopi wszystko co napotka na swej drodze.
Koszt: tylko dla ¶limaków


Jestem W³adc± gry

http://sasuke-live.blog4u.pl/upload/Uchiha_Sasuke__Chidori_by_JohnAmuroRey.jpg
Imiê: Sasuke
Nazwisko/klan: Uchiha
Wiek: 13 lat
Ranga: Ogieñ cienia (Hokage)
¯ywio³(y): Katon, Raiton, Fuuton
Czakra: 4000
Techniki: Katon Goukakyuu no jutsu[300czakra], Katon Ryuuka no jutsu[300czakra], Katon housenka no jutsu[1/350czakra], Henge no jutsu[50czakra], Bunshin no jutsu[1/100czakra], Kawarimi[200czakra], Chidori[500czakra], Chidori Nagashi[1200czakra], Shishi rendan, CS1, CS2, Kuchiyose no jutsu[500czakra], sharingan[lvl2], Kage shuriken no jutsu[350czakra]
Wioska: Konoha
Przynale¿no¶æ do organizacji: brak
Si³a: 30
Szybko¶æ: 80
Zrêczno¶æ/Celno¶æ: 30
Wytrzyma³o¶æ: 60

http://www.davidslife.com/anime/reviews/images/naruto_82_2.jpg
* Imiê: Dziewiêcioogoniasty Lis (Kyuubi no Youko)
* Jinjuriki: Uchiha Sasuke   
* Typ zwierzêcia: Kitsune (Lis)
    * Charakterystyczne umiejêtno¶ci: Niemal nieskoñczona chakra, nieprawdopodobna si³a, król ognia

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.031 seconds, 8 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.veterans.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.freehunter.pun.pl www.narutocenter.pun.pl www.virusmt2.pun.pl