Uchiha Sasuke - 2008-12-07 07:52:51

A

Nazwa: Amagumo
Opis: Aby wykonac technikę trzeba wcześniej zrobić pajęczynę lub coś przypominającego ją (nawe z chakry czy zwykłego sznurka), nastepnie technika przyzwania przyzwać wielkiego pająka, a na koniec rozciąc jego brzuch. Wtedy z jego odwłoku wypada tysiące małych pajaczków które moga zatrzymać każdego wroga albo służyć za żywą tarczę.
Koszt: 500

B

Nazwa: Bakuretsu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Technika ta polega na stworzeniu klonu (Kage Bunshin). W trakcie walki jej właściciel może spowodować, że w bardzo szybkim tempie replikacja może eksplodować. Rany zadane przez ten wybuch są naprawdę wielkie. W przypadku bliskiego kontaktu z wrogiem technika może się okazać bardzo niebezpieczna.
koszt czakry: 100


C

Nazwa: Chakra Kyuuin Jutsu
Opis: Jutsu stosowane jedynie przez jouninów, czasem chuuninów. Polega to na tym, że postać przykłada rekę do np. głowy przeciwnika i w ten sposób odbiera mu chakrę. Niestety odebrana chakra po prostu się ulatnia.
Koszt: 200

Chakra no Tate
Opis: Shinobi uwalnia z dłoni lub innej części ciała chakrę, która robi za osłonę przed atakami. Każdy 1 punkt w owej osłonie odpowiada jednemu punktowi obrażeń zadanemu przez atak przeciwnika.
Koszt: 350

D

Nazwa: Dappi no Hada
Opis: Technika swoim działaniem przypomina bardzo podstawową technikę Kawarimi no jutsu. Wąż przed samym atakiem zrzuca swoją skórę wyglądającą tak samo jak on, zaś sam się ukrywa. Wszystko to dzieje się dość szybko oraz bez wiedzy atakującego, co daje wężowi mały element zaskoczenia.
Koszt: 600

F

Nazwa: Fukumi Hari
Opis: Jutsu polega te na tym, że w ustach tworzymy igły z chakry, którymi możemy atakować przeciwnków. Mają działanie jak senbon tylko obrazenia nie są liczone z siły a z chakry.
Koszt: 200 za igłę

Nazwa: Fuuinka Koui
Opis: Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce. Zapieczętowane Jutsu po jednym użyciu-ulatnia się, a zwój pozostaje bez użyeczny.
Koszt: 100 + technika pieczętowana



Nazwa: Fuukoku Houin
Opis: Pierwszym etapem tej techniki jest wypisanie na pięciu kartkach treści pieczęci. Następnie, za pomocą pieczęci ręcznych używający niejako plombuje boczułkę właśnie dzięki tym karteczkom. Przeznaczenie tej techniki wydaje się być tylko jedno - uniemożliwienie otworzenia beczki z zewnątrz. Dzięki takiemu zgraniu, raczej nikt nie dowie się co jest w środku .
Koszt: 450

G

Nazwa: Gamaguchi Shibari
Opis: Bardzo interesująca technika, za pomocą której używający może zamienić wnętrze jakiegoś budynku we wnętrzności olbrzymiej żaby przyzwanej z góry Myouboku (konkretniej chodzi o żołądek). Tworzy to coś na kształt żywej klatki, z której ofiary praktycznie nie może się wydostać (po uszkodzeniu ściany mogą się samoczynnie odnawiać, oczywiście w określonym zakresie). Shinobi może dodatkowo za pomocą swojej chakry kontrolować to biologiczne pomieszczenie - na jego komendę ściany mogą np. wciągnąć i udusić (lub ochronić przed wrażymi ciosami) przeciwnika lub też go unieruchomić.
Koszt: 300 za turę

Nazwa: Gogyou Fuuin
Opis: Jest to jutsu zaliczające się do pieczetowania. Na placach tworzymy pieć płomyków które zmieniają się w kulę, a nastepnie uderzamy kulą w brzuch przeciwnika. Jutsu ma za zadanie zaprzestania się mieszania chakry (np. Gdyby ktoś miał demona albo klan Hatake, jeśli któryś członek dostanie tym jutsu, biała chakra jest zablokowna). Znakiem rozpoznawczym Goguoufuuin są znaki dookoła pieczęci, na której zostało jutsu zastosowane.
koszt: 500

Nazwa: Gogyou Kaiin
Opis: Pieczętująca technika służąca do odpieczętowania Goguoufuuin i przywrócenia normalnego przepływu chakry między zapieczetowaną chakrą a zwykłą. Wokół starej pieczęci po raz kolejny pojawiają się "znaczki".
Koszt: 600

H

Nazwa: Harem no Jutsu
Opis: Jest to połączenie dwóch jutsu : Kage Bunshin no Jutsu i Sexy no Jutsu. Wyników chyba nie trzeba opisywać. Poprzez tą technikę tworzy się wiele klonów pięknych, nagich pań. Wierzę, że nie jeden przeciwnik tej techniki będzie miał krwotok z nosa .
Koszt: To co za Kage Bunshin i za Sexy no Jutsu

Nazwa: Hari Jizou, Ninpou
Opis: Polega na zmodyfikowaniu swoich włosów za pomocą chakry tak, by zamieniły się w tysiące ostrych jak brzytwach igieł, którymi można zasłonić się przed wrażliwym atakiem. Warto dodać, że przy okazji włosy znacznie się wydłużają i zaczynają sięgać ziemi.
Koszt: 300

Nazwa: Harizusu
Opis: Za pomocą umieszczonych przy igłach dzwoneczkach ninja Wioski Dźwięku potrafi zmylić przeciwnika. Wpierw wyrzucane są dwie igły z dzwoneczkami, dzięki czemu przyzwyczaja się przeciwnika do dźwięku. Następnie shinobi rzuca jedną igłę z dzwonkiem i jedną bez. Mniej doświadczeni ninja uskoczą tylko przed igłą z dzwoneczkiem, gdyż polegając tylko na dźwięku nie usłyszą igły bez dzwonka. Jest także drugie zastosowanie tejże techniki - hipnoza.
Koszt czakry: 100

Nazwa: Henge no Jutsu
Opis: Bardzo podstawowe Jutsu jakiego uczy się już dzieci w Akademi Ninja. Polega na zamienieniu ciała w dowolny przedmiot bądź osobę. Zastosowań jest parę, np. do zadań dywersyjnych by zmylić wroga. Aby transformacja się udała, wymagana jest przynajmniej przeciętna umiejętność kontroli chakry.
koszt: 100

J

Nazwa: Jouro Senbon
Opis: Osoba wyrzuca dowolną ilość parasoli w powietrze. W powietrzu potrafią utrzymywać się dość długo. Z ich wnętrza wylatuje ogromna ilość senbon'ów, która skierowana jest przy pomocy chakra w stronę przeciwnika.
Koszt: 300

Nazwa: Juin Jutsu
Opis: Jest to technika, polegająca na zostawianiu pieczęci, która daję wielką moc. Orochimaru wgryza się w swoją ofiarę i tuż przy śladzie ugryzienia pojawiają się trzy łezki. Szansa na przeżycie wynosi 1/10. Tylko niektórym udało się przed nią obronić. Tych, którzy ulegli pieczęci można nazywać niewolnikami Orochimaru. Ów pieczęć posiada dwa poziomy. Pierwszy dodaje niesamowitej energii, ale na ciele pojawiają się dziwne znaki. Druga doprowadza osobę do metamorfozy. Po przemianie prawie nie przypomina osoby, z którą się walczyło jeszcze kilka minut temu.
Koszt: 600 (tylko dla Orochimaru)

Nazwa: Jukai Koutan
Opis: Jukai Koutan to spaniała technika, w której ninja przemienia swoją chakrę w energią życiową, dzięki czemu może wytwarzać wszelaką roślinność i ją potem kontrolować. M. in. właśnie dzięki tej technice powstał las wokół wioski Konoha.
Koszt: 1000

K

Nazwa: Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Technika, znajdująca się w Zakazanym Zwoju. Technika ta pozwala na stworzenie kopii cienia. W przeciwieństwie do podstawowej techniki Bunshin no Jutsu, tworzy klony, które nie są kopiami, ale prawdziwymi istotami. Kage Bunshin no Jutsu jest bardzo przydatną techniką. Technika ta jest dobrze znana bardziej doświadczonym ninja.
Koszt czakry: 100 dla jednego klona

Nazwa: Kage shuriken no jutsu
Opis: Technika podobna do Kage bunshin shuriken no jutsu, tylko że drugi, cienisty shuriken ukrywa się w cieniu prawdziwego
Koszt: 350

Nazwa: Kai
Opis: Technika, w której po skoncentrowaniu swojej chakry ninja krzyczy "Kai". Jutsu potrafi kompletnie obronić użytkownika przed działaniem wielu słabszych Genjutsu (zaś wobec technik najwyższego poziomu bądź bazujących na zaawansowanym limicie krwi jest bezużyteczna).
Koszt: 100

Nazwa: Kanashibari no Jutsu
Opis: Bardzo przydatna technika jeśli chodzi o dużą liczbę przeciwników. Dzięki niej można sparaliżować swojego wroga. Zdarza się i tak, że takie unieruchomienie może trwać dość długo. Doświadczeni shinobi, na których zastosuje się tą technikę, tak łatwo nie dadzą się na tą technikę.
Typ: NinJutsu
Koszt: 400 na jedną osobę

Nazwa: Karuto no Tayori
Opis: Bardzo przydatna technika podczas misji. Ninja koncentrując niewielką ilość chakry na specjalnej karcie potrafi uzyskać wiele informacji na temat przeciwnika. Informacje te dotyczą najczęściej wieku, rangi oraz słabych punktów wroga.
Koszt: 500

Nazwa: Katsuyu Bunshin
Opis: Technika replikacji stosowana przez ślimaki. Kiedy są atakowane, potrafią one zamienić się w bardzo wiele mniejszych wersji, dzięki czemu mogą skutecznie uniknąć ataku wroga. Następnie ślimak może pozbierać wszystkie klony w całość i wrócić do swojej normalnej formy..
Koszt czakry: nie ważne, tylko dla ślimaków

Nazwa: Kawara Shuriken
Opis: Dość dziwna technika, która wykorzystuje dachówki/kafelki znajdujące się pod ninja do ataku. Dość ciekawa metoda na zaoszczędzenie w/w gwiazdek.
Typ: NinJutsu
Koszt: 50 za jedną dachówkę/kafelkę

Nazwa: Kawarimi no Jutsu
Opis: Techinka stosowana przez większoś ninja. Jutsu te pozwala na szybką zamianę swojego ciała z dowolnym przedmiotem, rośliną, a nawet zwierzęciem. Dzięki temu można zmylić wielu przeciwników. Każdy kto da się na to nabrać przez pewien czas czuje się zdezorientowany, przy czym atakujący może spokojnie zaatakować z innego miejsca.
Koszt: 100

Nazwa: Ketsukai Houjin
Opis: Jutsu polega na rozmieszczeniu czterech wybuchających notek w taki sposób, aby tworzyły czworokąt. Gdy przeciwnik znajdzie się w polu tej figury notki wybuchają.
Koszt: 400

Nazwa: Konbi Henge no Jutsu
Opis: Tzw. "Combo Henge no Jutsu", czyli zwykła zamiana, tyle, że z udziałem dwóch osób. Każdy z "fuzjantów" może w dowolnej chwili wrócić do pierwotnego stanu. Oczywiście dzięki temu rodzajowi przemiany wytworzona postać/stwór ma siłę równą sumie sił dwóch osób, które wykonywały te jutsu.
Koszt: 200

Nazwa: Kongou Nyoi
Opis:Jest to jeden z rodzaju "Henge no Jutsu". Polega na zamienieniu ciała w niezniszczalny kij, którym można bardzo łatwo zranić przeciwnik. Zazwyczaj osoba przemieniona staje się narzędziem dla swojego kompana.
Koszt: 200

Nazwa: Kuchiyose no Jutsu
Opis: Jest to technika, pozwalająca przywołać jakieś zwierze, bądź demona z innego świata. Jednak, żeby móc w pełni korzystać w tego jutsu, trzeba podpisać specjalny "kontrakt". Same podpisanie tego paktu jest bardzo proste. Ninja musi ofiarować swoją krew, jako coś w rodzaju zapłaty. Po zawarciu takiego "kontraktu" shinobi, dzięki swojej Chakrze, przywołuje zwierze/zwierzęta do swojego świata. Prawdę powiedziawszy tych istot nie można w pełni nazwać zwierzętami. Wkońcu są inteligentne, a na dodatek potrafią mówić (przynajmniej część). Aby cały proces przywoływania dobiegł do końca, ninja musi jeszcze wykonać pieczęcie. Oprócz tego należy jeszcze wybrać punkt na ziemi, którym nasz przyjaciel ma się pojawić. Dla każdego zwierzaka jest oddzielny zwój Przyzwania, dlatego musimy się wiele natrudzić aby taki znaleśc .
Koszt: 500

Nazwa: Tak zwana "złota zbroja".
Opis: Technika, która jest dość podobna do jutsu Gaary - "Suna no Yoroi", z tym że Kumoyoroikin nie wykonana jest z piasku, lecz dziwnej, złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała i twarda. Użytkownik może kontrolować wytwarzanie zbroi, używa do tego chakry. Oczywiście owa zbroja służy do obrony.
Koszt: 400 za turę

Nazwa: Kumokakuhan
Opis: Shinobi wysyła serię mniejszych pajęczyn, które po trafieniu w przeciwnika, obezwładniają go. Ilość pajączyn i częstotliwość, w jakiej są wypuszczane zależą od upodobań użytkownika.
Koszt: 400

Nazwa: Kumonenkin
Opis: Dość przydatna technika polegająca na wytworzeniu broni wykonanej ze złotej i bardzo wytrzymałej substancji. Użytkownik może wytwarzać broń do woli, jedynym limitem jest jego chakra.
Koszt: 50 za turę

Nazwa: Kumosenkyuu • Suzaku
Opis: Wpierw wytwarza on łuk oraz złotą strzałę z tajemniczej złotej substancji, która jest niesłychanie wytrzymała. Następnie wystrzeliwuje strzałę z niesamowitą szybkością i siłą, która przebija się przez wszystko, co napotka na swojej drodze. Kierunek lotu strzały ninja może korygować za pomocą nici, która przyczepiona jest do strzały.
Koszt: 300

Nazwa: Kumoshibari
Opis: Pajęcza technika polegająca na zatrzymaniu przeciwników bardzo mocną siecią, która potem zwija się z zamienia w kokon.
Koszt: 300

Nazwa: Kumosoukai
Opis: Za pomocą pajęczej sieci ninja obezwładnia przeciwnika, unieruchomiając go niczym pająk swoją ofiarę. Teraz wystarczy już tylko wykończyć wroga. Nić wykonana jest z chakry, tak, aby nic nie mogło jej przeciąć.
Koszt: 200 za turę

Nazwa: Kumosu Roken No Kansei
Opis: Technika związana z pajęczą siecią, lecz tym razem wykorzystywana nie do ofensywy, lecz obrony. Kidoumaru wytwarza bardzo cieniutkie nici, które są praktycznie niezauważalne. Przeznaczone są najczęściej do zastawiania pułapek na przeciwnika jak i jego uruchomieniu.
Typ: NinJutsu
Koszt: 100

Nazwa: Kusanagi no Tsurugi • Kuu no Tachi
Opis: Jutsu jest kombinacją techniki przywołania oraz TaiJutsu. Waż, który wychodzi z gardła ninja wysuwa miecz Kusanagi. Miecz ten jest niesłychanie mocny, możliwe także, że niezniszczalny. Dodatkowo w/w mieczem można poruszać za pomocą chakry.
Koszt: 2000
Koszt dla Orochimaru i jego uczniów: 100

N

Nazwa: Ningyoushibai no Koutetsu
Opis: Technika wymagająca wcześniejszego użycia "Soushouryu". Dzięki strumieniom chakry użytkownik może z powrotem pozbierać zużyte bronie z podłogi i przygotować się na kolejny atak.
Koszt: 150

Nazwa: Nan Kaizou
Opis: Najczęściej stosowana przy szpiegowaniu. Dzięki tej technice ciało staje się na tyle elastyczne, że robi wrażenie jakby osoba nie posiadała żadnych kości. Może wykonywać ruchy niczym wąż. Osoba stosująca tą technike może z łatwością owinąć się wokół swojego przeciwnika (lepszy efekt osiąga się z zaskoczenia) i go udusić.
Koszt: 300

O

Nazwa: Oiroke no Jutsu
Opis: Rozwinięcie Henge no jutsu, Naruto nie tylko potrafi zmienić swoją postać ale również zachowanie. Technika również zwana "Sexy no Jutsu". Zamieniamy się w nagą panią przez co możemy nieźle namieszać .
Koszt: 100

P

Nazwa: Pantsu-no Jutsu
Opis: Technika ta opiera się na Sztuce Przywołania. Potrafimy za jej pomocą przywołać bieliznę wybranej osoby, jako znacznika używając metki. Technika ta wymaga dużych umiejętności w zakresie szeroko pojętego Ninjutsu, a także nieprzeciętnej kontroli chakry. Jako pierwszy użył tej techniki sam McDuff, vice-naczelny portalu senpuu.net.
Koszt: 900

R

Nazwa: Rasengan
Opis: Zaawansowane jutsu wymagające od użytkownika znakomitej kontroli chakry. Samo opanowanie techniki składa się z trzech etapów. Co ciekawe, ten atak do poprawnego działania nie wymaga żadnych specjalnych pieczęci. Mówiąc krótko - użytkownik wytwarza wir chakry w jednej z rąk, który jest utrzymany w formie małej kuli. Po zetknięciu z jakaś przeszkodą rozrywa ją na strzępy. Zdecydowanie atak ten przewyższa Chidori.
Koszt: 600

Nazwa: Rashoumon
Opis: Technika przywoływania stosowana przez Orochimaru i jego podwładnych. Kiedy zanosi się na jakiś potężny atak przeciwnika, użytkownik szybko przywołuję tę bramę, i chowa się za nią.
Koszt: 1500

S

Nazwa: Senei Jyashuu
Opis: Jutsu, dzięki któremu z ręki wyłaniają się węże. Mogą być przydatne do walki z wieloma przeciwnikami. Ilość węży zależy od poziomu zaawansowania każdego shinobi. Węża przydają się do obwiązania wroga lub, także, przerzucaniem go. Techniki tej jednak można nauczyć się tylko od Orochimaru, ponadto trzeba zawrzeć pakt z wężami - same jutsu jest pewnego rodzaju przywołaniem ich.
200 za węża

Nazwa: Shikoku Mujin
Opis: Technika, którą wytwarza 'klapę' do otwartej beczułki. Jutsu jest niezbędne do poprawnego przejścia ninja do stanu cursed seal 2. Bez niej byłoby to niemożliwe, a ninja po zażyciu tajemniczej czarnej pigułki (Seishingan) pewnie by nie przeżył. Do wykonania tej techniki potrzebna jest czwórka shinobi.
Koszt: 400 od każdego

Nazwa: Shinranshin no Jutsu
Opis: Polega ona na "przejęciu" władzy nad ciałem wroga. W tym przypadku osoba wykonująca tą technikę nie "przerzuca" swojemu umysłu do oponenta. Jest w pełni świadoma, a ofiara jest kontrolowana przy pomocy odpowiedniej pieczęci. Taka osoba jest świadoma, ale nie kontroluje swoich ruchów. Jest zdana na wole wykonującego technikę.
Koszt: 500 na turę

Nazwa: Shintenshin no Jutsu
Opis: Jutsu zwane także "Mind transfer". Technika ta polega na wejściu w ciało przeciwnika i zawładnięcie nim. Technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli użytkownik nie trafi w ciało innego, jego umysł opuści jego ciało i przez parę minut nie będzie się ruszał. Dodatkowo trafienie w poruszający się cel jest praktycznie nie możliwe, dlatego też technika zazwyczaj jest stosowana po wcześniejszym zatrzymaniu wroga, np. techniką KageMane no Jutsu.
Koszt: 400

Nazwa: Shishi Enjin
Opis: Technika, w której bierze udział parę ninja, a dokładniej: 4. Jutsu polega na wytworzeniu ogromnej klatki, do której nie może dostać się ktoś z zewnątrz, a osoby znajdujące się wewnątrz nie mogą z niej wyjść. Skuteczna technika aby unieszkodliwić jakiś ważnych i silnych shinobich.
Koszt: 1000

Nazwa: Shoushagan no Jutsu
Opis: Technika mająca zastosowanie wśród szpiegostwa. Lecz w rękach złych ludzi może mieć całkiem inne zastosowanie. Te jutsu pozwala na całkowitą zmianę wyglądu. Przy dodatkowym ubiorze nie łatwo jest rozpoznać, czy ta właśnie osoba używa tej techniki.
Koszt: 50

Nazwa: Shunshin no Jutsu
Opis: Podstawowa technika każdego Shinobi. Dzięki niej z łatwością można unikać wielu ataków podczas walki z wrogiem. Ninja potrafi szybko pojawiać się i znikać, a potem szybko przystąpić do ataku. Dodatkowymi elementami tej techniki jest mgła, piasek albo inne elementy przyrody, które mogą zapewnić pewien kamuflaż.
Koszt: 200

Nazwa: Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Jutsu należące bardziej do tych prostych. Poleha na tym, że osoba rzuca na przeciwnika shuriken, kunai czy senbon, następnie składa pieczęc a broń zostaje sklonowana, łatwo ją zniszczyć wystarczy "odbić" ją aby broń zamieniła się w dymek jednak jesli trafi taka replikacja również zadaje ból...
Koszt: 400

Nazwa: Soushouryu
Opis: Technika wymagająca zwojów. Wpierw ninja wykonuje pieczęci ręczne i przywołuje dwa smoki ze zwojów. Następnie smoki ponownie przyjmują postać scroll'i, tyle, że już rozwiniętych. Teraz użytkownik może korzystać z całego arsenału broni, które kryją w sobie zwoje.
Koszt: 300

T

Nazwa: Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
Opis: Odmiana Kage Bunshin no Jutsu. Przy użyciu olbrzymich pokładów chakry ninja jest w stanie stworzyć istną armię swoich klonów, których liczbę mierzy się w dziesiątkach, a nawet setkach. Taki zmasowany atak na wroga zwykle kończy się pełnym sukcesem, ale należy ja wykonywać z maksymalną ostrożnością, gdyż doprowadza używającego do stanu skrajnego wykończenia. Z tego powodu Tajuu stosowane jest zwykle jako technika ostatniej szansy.
Koszt: 500 za 50 klonów, 100 czakry - 100 klonów, a 1500 czakry - 200 klonów

Nazwa: Tanukineiri no Jutsu
Opis: Dziwna technika i już raczej nie praktykowana. Dzięki niej potrafimy zasnąc w każdej sytuacji...
Koszt czakry: 50

Z

Nazwa: Zeshi Nensan
Opis: Ślimaczy boss wypluwa kwas z ust, który ztopi wszystko co napotka na swej drodze.
Koszt: tylko dla ślimaków

www.freehunter.pun.pl www.pbf-dragonball.pun.pl www.virusmt2.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.veterans.pun.pl