Gra Naruto PBF (Play By Forum)

Opis forum

Ogłoszenie

Proszê o nie rejestrowanie siê, gdy¿ forum jest nadal w budowie.

#1 2008-12-10 14:19:39

Midori Ruudoi

Administrator

Zarejestrowany: 2008-12-05
Posty: 25
Punktów :   

Doton Ninjutsu

Daijigoku no Jutsu Koszt: 400 Technika powoduje zapadanie siê ziemi na du¿ym obszarze. Dobra przeciwko licznym przeciwnikom. Wci±ga do ziemi w postaci wiru.
 
Dochuu Eigyo Koszt: 350 U¿ytkownik tej techniki tworzy wiele klonów a sam ukrywa siew ziemi. W tym ataku mo¿e ukryæ siê w cieniu klonów. Ukrywaj±c siê w cieniu klonów mo¿na zaatakowaæ spod ziemi.   

Dochuu Senkou Koszt: 350 U¿ytkownik tej techniki zapada siê pod ziemiê, a tu¿ nad ziemi± wystawia ostrze katany. Mo¿na j± wykorzystaæ do zaatakowania z zaskoczenia.   
Domu Koszt: 250 U¿ytkownik techniki zostaje pokryty br±zowym pancerzem z ziemi, technika zwiêksza si³ê wykonawcy. Znakomite jutsu do walki z przeciwnikami pos³uguj±cymi siê taijutsu oraz ¿ywio³em Suiton.   

Doro Gaeshi Koszt: 400 Technika polegaj±ca na stworzeniu z ziemi ma³ej zas³ony, która os³ania przed wiêkszo¶ci± ataków. P³at ziemi wyrywa siê z pod³o¿a.   Doryou Dango Koszt: 200 W tej technice u¿ytkownik wyrywa olbrzymi± ilo¶æ ziemi i utrzymuje j± chakr±. Po chwili mo¿e rzuciæ tak± spreparowan± ska³± w przeciwników, dla których jedynym ratunkiem bêdzie ucieczka.   

Doryuu Heki Koszt: 400 Potê¿niejsza wersja Doro Gaeshi, w której u¿ytkownik sam wytwarza zas³onê. Zas³ona najpierw jest b³otem a dopiero po chwili twardnieje i staje siê ska³±.   

Doryuu Jouheki Koszt: 350 Kolejna ewolucja Doryuu Heki. Tutaj tworzy siê potê¿ny wa³ obronny zdolny zablokowaæ prawie ka¿dy atak.   

Doryuu Katsu Koszt: 400 U¿ytkownik techniki tworzy przed sob± gigantyczn± przepa¶æ, w któr± mo¿e wrzuciæ swoich wrogów. Dodatkowo tworzy w okolicach przepa¶ci ma³e trzêsienia ziemi, które pomaga we wrzucaniu wrogów. Przepa¶æ mo¿e zostaæ zamkniêta, co pozwala pozbyæ siê wielu wrogów na czas walki. 

Doryuu Taiga Koszt: 200 Czyli rzeka b³ota. Pozwala na wys³anie po pochy³ej powierzchni ogromnej masy ziemi, zdolnej do zaatakowania przeciwnika. Kiedy przeciwnik w ni± wpadnie dzia³a jak bagno – wci±ga go do ¶rodka.   

Doryuudan Koszt: 250 U¿ywana jedynie przeciwko unieruchomionemu przeciwnikowi. Tworzy g³owê smoka, który wypluwa wielkie b³otne pociski w stronê przeciwnika.   

Kekai - Dorou Doumu Koszt: 250 Pozwala na uwiêzienie przeciwników w ogromnym kamiennym wiêzieniu. Nastêpnie mo¿na stopniowo wysysaæ chakrê. £atwo jednak powstrzymaæ t± technikê atakiem odpowiednim TaiJutsu w odpowiednim miejscu...   

Iwa Nadare/Hi no Hagane Koszt: 100 S³absza wersja Iwa Yado Kuzushi. "Wykopuje" od³amki ska³ w kierunku wroga. Na ka¿dy kawa³ ziemi trzeba nast±piæ, "odpychaj±c" je w kierunku wroga.   

Iwa Yado Kuzushi Koszt: 200 Technika u¿ywana w jaskiniach, kana³ach, ale tak¿e w ciasnych w±wozach. Polega na zrzuceniu na przeciwnika setek ton gruzu, uwolnionych jednym potê¿nym uderzeniem. Je¿eli siê nie zas³onimy musimy umrzeæ lub zostaæ na zawsze kalekami.   
Retsudo Tenshou Koszt: 200 Technika pozwalaj±ca zmieniac krajobraz za pomoc± wielkich trzêsieñ ziemi. Nie mo¿e wyrz±dziæ wiêkszych szkód przeciwnikowi, ale mo¿e wpêdziæ go w pu³apkê b±d¼ stworzyæ miejsce, w którym niewygodnie bêdzie mu walczyæ.   

Shinjuu Zanshu no Jutsu Koszt: 150 Technika dziêki której mo¿na wzi±gn±æ przeciwnika do ziemi, tak, ¿e jemu wystawaæ bêdzie tylko g³owa.   

Yomi Numa Koszt: 250 U¿ytkownik zamienia kawa³ terenu w grz±skie bagno. Im lepszy ninja tym wiêksze bagno bêdzie potrafi³ wykonaæ, ale i tym wiêcej wykorzysta na nie chakry.   

Iwa Kawarimi Koszt: 150 Shinobi podczas ataku, tak jak podczas zwyk³ego ataku kawarimi no jutsu, zmienia siê w drobne kawa³eczki ska³, by po chwili zamieniæ siê z powrotem w siebie. Bardzo skuteczne.   

Doro Kawarimi Koszt: 200 Zamienia u¿ytkownika podczas ataku w kupê b³ota, która po chwili znów staje siê shinobi. Technika bardzo podobna do Iwa kawarimi.   

Doro Bunshin no Jutsu Koszt 150/klon Tworzy klony z b³ota. Ka¿dy taki klona ma 1/10 si³y u¿ytkownika. Klony mog± powstaæ tylko z b³ota lub gliny, która musi byæ w pobli¿u. Je¶li jej nie ma klon nie mo¿e istnieæ. Klony te s± bardzo wra¿liwe na ataki Katon i Suiton, ale odporne na Fuuton i raiton. Taki klon po zniszczeniu go zas³ania widok i powoduje nie wielkie obra¿enia.   

Sanseki Seisha Koszt: 200 U¿ytkownik zamienia siê w toczac± siê kamienn± kulê. Technika podobna to tej u¿ywanej przez Chojego.   

Daichi Teiraku no Jutsu [Doton] Koszt: 200 Zawala ziemiê naprzód od u¿ytkownika, na oko³o 10metrów.   

Yahumuki no Jutsu [Doton] Koszt: 150 U¿ytkownik unosi setki drobniutkich kamyczków i wyrzuca je od siebie z wielk± prêdko¶ci± (warto dodaæ, ¿e kamienie wisz± w powietrzu)   

Doton, Tsuchi Kairou [Doton] Koszt: 250 Tworzy kamienne wiêzienie, z którego mo¿na jednak po pewnym czasie, i os³abniêciu jutsu, wyj¶æ. Dobre w parze z Kekai - Dorou Doumu [Doton]   

Doton, Kouka Jutsu [Doton] Koszt: 250 Zamienia cia³o shinobi w ska³ê, któr± mo¿na manipulowaæ – na przyk³ad wyd³uzaæ rêce i nogi. Bardzo dobre jutsu, którego mo¿na u¿yæ zarówno w obronia jak i ataku oraz do u³atwienia sobie wykonywania innych technik

Doton.   Mirroring Hand [Doton] Koszt: 400 i za ka¿d± manipulacjê/dodan± koñczynê +250 Ta technika pozwala na kontrolowanie ziemi. To znaczy je¶li my wyci±gniemy rêkê to i z ziemi wyjdzie skalista rêka. Bardzo potêzna technika ¿ywio³u Doton.   

Awai Chikurin [Doton] Koszt: 300 Przyzywa siê z ziemi liczne bambusowe prêty, które mog± pos³u¿yæ do kolejnych ataków.   

Ari Jigoku [Doton] Koszt: 350 Tworzy siê na ziemi wielki wir, który wsysa do siebie wszystko i wszystkich. Jest bardzo niebzepieczny.   Ganchuurou No Jutsu [Doton] Koszt: 250 Wystarczy chyba opis – kamienne wiêzienie.   
Uitenpen [Doton] Koszt: 400 Technika która pozwala wprowadzaæ wielkie zmiany w krajobrazie. Najpierw trzeba narysowac mapê terenu który ma powstaæ. Nastêpnie tak jak przy „Kuchiose no jutsu” nadgryzamy palec i sk³±damy pieczêcie. Przyk³adamy zakrwawion± rêkê do mapy i zamiast losowego terenu powstaje dok³adna replika tego narysowanego.


http://i111.photobucket.com/albums/n160/djmaster78/Tachi-1.png
Imiê: Midori
Nazwisko/klan: Ruudoi
Wiek: 16 lat
Ranga: Raikage (¶wiat³o cienia)
¯ywio³(y): Katon, Raiton, Suiton
Czakra: 4000
Techniki: Kirin(1500), Gouryuka No Jutsu(800), Goukakyu No Jutsu(300), Rairyu No Tsumaki(600), Kage Bunshin No Jutsu(150 za klona), Kai(100), Henge No Jutsu(100), Kawarimi No Jutsu(150), Suiryudan No Jutsu(500), Kuchiose No Jutsu (1200 wezwanie demona)
Taijutsu: Konoha Daii Senpuu, Ura Renge
Wioska: Kumo Gakure
Przynale¿no¶æ do organizacji: brak
Si³a: 40
Szybko¶æ: 90
Zrêczno¶æ/Celno¶æ: 30
Wytrzyma³o¶æ: 50
Klan: Ruudoi

Mój demon
http://www.sonaruto.prv.pl/naruto/demony/raiju.jpg
Po uwolnieniu chakry:
1 ogon- 200 chakry + 5 do statów
2,3 ogon- 500 chakry + 10 do statów
4 ogon-1000 chakry + 15 do statów
5 ogon- powolna utrata kontroli, 1500 chakry, + 20 do statów
6 ogon- wyzwolenie bestii, brak kontroli

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.022 seconds, 7 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.veterans.pun.pl www.virusmt2.pun.pl www.freehunter.pun.pl www.juniorzypodokregsosnowiec.pun.pl www.narutocenter.pun.pl